Maandag 9 januari was ik samen met Marleen Smit, PR adviseur voor Nestlé Professional aanwezig. Aan mij de taak beeld te schieten voor Coebergh Communicatie & PR en Nestlé. Dit beeld wordt gebruikt voor persberichten en intern gebruik.
Een grote stand waar verschillende merken van Nestle stonden zoals: Nescafé Milano, CHEF en Maggi. Niet alleen de producten waren hier te zien, ook werden er demonstraties gegeven, kon je zelf je koffie versieren en kijken naar professionele koks die met de jus van CHEF fantastische gerechten maakten. Een bijzondere ervaring om te zien hoeveel er speelt in de wereld van horecabedrijven.
NESCAFÉ MILANO
CHEF
MAGGI
Aan het eind van de dag werd de gouden koksmuts uitgereikt. Deze belangrijke prijs wordt mogelijk gemaakt door Nestlé Professional en beloont de kok die op deze dag zelf de beste, meest creatieve en smakelijkste gerechten wist te maken. De dolgelukkige winnaar Alfred van Dijk ging met de eer naar huis en won de gouden koksmuts 2012.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten